جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    بازگشت به همه

    بهترین کفش دوران بارداری کدام نوع است؟

    بهترین کفش‎های دوران بارداری کفش‌های دارای بند و چسبک و بهتر از این گزینه کفش‌های طبی هستند.
     غلامرضا رئیسی متخصص طب فیزیکی و توانبخشی درباره کفش های بارداری توضیح داد: در طی حاملگی ممکن است زنان دچار تورم، گرفتگی عضلانی، سندرم پا و درد کمر که شایع ترین درد این دوران است بشوند.بنابراین مهمترین نکته در انتخاب کفش این است که کف کفش مخصوصا پاشنه آن باید به اندازه کافی نرو باشد تا هنگام راه رفتن ضربه وارده به پا و کمر گرفته شود.
     وی اضافه کرد: کفش های با کفی و پاشنه نرم و از جنس لطیف در این دوران برای مادران توصیه می شود و اگر مادری قصد ورزش را نیز دارد حتما از کفش های نرم ورزشی و یا طبی استفاده کند.
     رئیسی همچنین عنوان کرد: اگر فرد دچار تورم پاها می باشد بهتر است از کفش های بند دار یا دارای چسبک هستند، استفاده کند که بتوانند تا حدودی با تغیر تورم اندازه کفش خود را تنظیم کنند، اما کفش های ورزشی بهترین انتخاب در این دوره است.
     وی افزود: اگر قصد پوشیدن کفش های معمولی و پاشنه دار را نیز دارید بیشتر از 5/2 سانتی متر توصیه نمی شود و کفش مناسب به پا کردن در این دوران حائز اهمیت است.
     متخصص طب فیزیکی و توانبخشی گفت:در طی دوران بارداری مناسب ترین کفش، کفشی است که یک سایز بزرگ تر از سایز واقعی پا باشد تا زنان باردار با مشکلاتی مثل تورم پاها و کمر درد مواجه نشوند.

    نظرات
    نظر دهید بستن
    لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
    پشتیبانی آنلاین کندوکالا از طریق واتساپ
    جهت ارسال پیام در واتساپ اینجا کلیک کنید